القائمة الرئيسية

الصفحات

ضبط قمر اموس على الرسيفر في خطوتين

ضبط قمر اموس على الرسيفر في خطوتين
ضبط قمر اموس على الرسيفر في خطوتين

ل نتائج مرضيه ليا بخدمات كلها مجانيه لذلك لو بصيت في قناتي هتلاقيني كل تجربي بقدمها لك لخدمات مجانيه مش مدفوعه ونقدمت لك خدمه مدفوعه بيبقى ضروري انك ، قمر اموس في العراق ،بتبقى ضروري غصب عني وعنك انك تستخدمها مدفوع عليه يعني مثلا على سبيل المثال لما اشترينا الضمين واوديهم لازم نشتري الدهون بفلوس مع طبيعي لازم يشترينا القالب مع القالب مدفوع لازم ، قمر اموس في السودان ،اشتري له فلوس دي حاجات في المواقع الادوات بقى والاضافات والحاجات اللي هي الاضافيه الكثيره قوي دي المفروض انت بتدفع فيها كثير والاضافات والشغل ده كله ممكن يستنزف منك كمبتدئ انا برده مبتدئ بيستنزف منك فلوس كثير وما تلحقش تلمها انا بقول على سبي.



ل المثال انا عن نفسي الحمد لله اقد، قمر اموس فيسبوك ،ر المها لكن انا بكلمك عليك انت وبرده الكلمه الاخيره اللي عاوزه اقفل بها الحلقه يا جماعه مش شرط عشان تبدا مش شرط اساسي بالنسبه لك عشان تبدا في اي مجال حتى مش المواقع فلوس وحاجات، قمر amos في تونس ، مدفوعه لا مش شرط انت ممكن باقل الامكانيات تشتغل وتعمل نتائج جميله زي النتائج اللي قدامك دي باقل امكانيات هتستناش لما تشتري اضافه ما.

قمر اموس في الجزائر


 تستناش لما تشتري ادوات ما تستناش، فتح قنوات قمر اموس ، لما تشتري باك لينك يعني مش داعي مش داعي انك تستناه علشان تبدا تعمل موقع ناجح الموقع الناجح عاوز شخص حي المجال وداخله وداخل المجال ده قاصد نو ينجح وعنده هدف بس المجال بتاعك وعندك هدف انك تحققه اللي هو انك تنجح وتحقق ذاتك وبرده تعمل دخل كويس من موقع غير كده انت لو داخل بقى ، فتح قمر اموس ،عندك اهداف ماديه فقط لا غير لا ده الموضوع هيبقى صعب عليك قوي تاخذ فلوس اصلا قبل يعني اللي الناس اللي داخله ماديا بس لا هيبقى صعب عليك المو.



ضوع مش يعني هتمل وهتزهق وهتس، فيدات قمر اموس ،يبه بالنسبه للمواقع انا بتكلم على المواقع طيب في النهايه بقى ايه المطلوب منك تعمله المطلوب منك انك تشتغل كده وتعرف تفاصيل كثير ولو لقيت حاجه صعبه عليك قوي اشتريها خدمه هتقدم لك حاجه وارسها لك حاجه يشتريها طب يا عم انت بتقول لنا اشتروا وانت بتشتريش يا عم انا ما بشتريش علشا، استقبال قمر اموس في اليمن ،ن انا ممكن اعملها بايدي مش هتقدر تعملها بايدك مثلا زمانها عملها طب خلاص طالما مش هتقدر يشتريها انا برده لو في حاجات صعبه عليا ما طبيعي بستعين با.

قمر اموس في المغرب


صدقائي بشتري خدمه ممكن اشتري، تغطية قمر اموس في المغرب ، حاجات يعني غصب عني مثلا في الموضوع القالب فكان لازم اشتريه الدومين لو هعمل موقع وورد بريس استضافه طبيعي لازم اشتريها يعني دي بلديات في حاجات ممكن اصدقائي يساعدوني فيها انت كذلك لو في حاجه سهله عليك وقريبه منك من غير ما تدفع فيها فلوس اعملها عشان تاخذ خبره وعملتها ت، قمر اموس 4 غرب ،لاحظوا الناس اللي بتيجي كلمني وبتراسلني على رسائل فيسبوك على الخاص بيطلبوا خدمات مدفوعه ما بيرضاش اعمل لهم خدمات مدفوعه بخليهم يعملوا خدمه بنف.



سهم او يعملوا الحاجه اللي سالوني، اضافة قمر اموس 4 غرب ، فيها بنفسه بايديهم وبقنعهم ان هم يعملوها بنفسهم علشان ما ومن ناحيه تانيه يكون يتعلم حاجه في موضوع يعني يعني موقعه ده خلاص بقى هو بيعمل حاجه بايده مش محتاج يشتري خدمه مره اثنين وثلاثه فهمت قصدي ده ردي التفصيلي على موضوع ليه بتقدم لنا حاجات مجانيه مدفوعه وفي النهايه اشكركم ، قمر اموس على الرسيفر ،والسلام عليكم ورحمه الله وبركاته احنا فيديو ده والحمد لله وجربته وكمان عملت لكم فيديو اثبات لكن اكتشفت ان انا لو لو حطيت الفيديو الاثبات ده هيبقى مخالف.

قمر اموس فلاي سات


 للسياسات بالنسبه لليوتيوب عشان النقره على الاعلانات لكن جبت جزء من الفيديو كده هبدا اوريه لكم علشان ما يبقاش مخالف لو ثلاث مرات على الاعلان الاعلان الاول اهو ، قمر اموس على النايل سات ،والد الثاني ولا الثالث ضغط ثلاث مرات ايه اللي حصل بعد ثلاث مرات بص بقى هتلاقي الفيديو كده اشغله لك تبص عليه انا كاتم صوته بص اختفى الاعلان بالشكل قدامك ده اختفى ال، ضبط قمر اموس على الرسيفر ،اعلان اللي هو ايه اللي انا ضغط الاعلانات اماكنها اختفت موجود مساحه فارغه بس ما يقدرش المستخدم يضغط عليها ولا يستخدمها في اي حاجه.



 بص كمان تحت كده هتلاقي الاع، تركيب قمر اموس على طبق 70 ،لان اختفى لان انا شفت المفروض الجزء ده في مكان اعلانيا الجزء اللي هو الموجود مكان الاعلانين اختفوا بعد ما قربنا الكود يبقى احنا كده خلاص برده شفته الاثبات بنفسكم الحمد لله الكود طلع ناجح وكويس جدا واشتغل موضوع بقى ان احنا نشتري كود او كلام من ده فخليها في حلقه بعد كده او احط لكم تفاصيل، تركيب قمر اموس على طبق 60 ، كامله وكمان نعمل له تست على كذا حد ثاني والموضوع بالنسبه لنا هيبقى عامل ان شاء الله في حلقه ثانيه اقدم لكم الرابط الكامله للشارع الكود ز.

قمر اموس في اليمن


ي ما اتفقنا هو عباره او الاسكريبت عبا، طريقة اضافة قمر اموس على qmax 999 v2 ،ره عن ايه ان هو بيحمي الموقع بتاعك من النقرات الغير شرعيه الشخص اللي داخل ياذيك ويعمل لك نقره كده اول ما بيبدا يعمل كده او السكرت يحس ان الشخص ده بيعمل كده بيخفي من عنده الاعلانات لمدهساعه وبعد كده بيظهرها ليه تاني لو دخل بعدساعه بيكون انت بلغت عنه بلغت عن الدوله بتاعته على الا، كيفية ضبط قمر اموس على الرسيفر ،ي بي فبيجيب انا قررته فيما بعد ما لهاش اي ريحه اللازمه لانها خلاص عرفت الاي بي عرفت الدوله بتاعته عرفت الحاجه اللي انت بلغت بيها فالموضوع بيبقى.



 منتهي بالنسبه لنا يعني ان شاء الله يعني ات، عيوب قمر اموس ،منى الناس ما تزعلش اللي ما فازتش وانت زي ما قلت لكم قبل كده وكل مره في مسابقه بقول لكم يا جماعه وجودكم في قناه الصباغ للمعلوميات ده في حد ذاته علقت على الحلقه بتاع الاسلبيه اولا الكود ده انا ما املكوش يا جماعه والله العظيم انا لا املك هذا الكود وهو مش بتاعي ومش هربح منه فلوس ال، على قمر اموس ،فكره كلها ان انا حبيت اقدم حاجه للناس تستفاد بيها وتحمل بها نفسها وانا كمان انا كمان زيي زيكم بالظبط هاخد عشان انا عملت الحلقه اما ان انا هشتريه فيما بعد لاي اشخاص يعزوا عليا هشتريه ان شاء الله حتى ممكن فيما بعد اشتري منه نسخ كث.


تعليقات

التنقل السريع